Trends hebben een eigentijds karakter en is dan ook een breed begrip. Iedereen definieert het woord ‘trend’ op zijn eigen manier. Het woord ‘trend’ roept ook allerlei vragen en reacties op. Trends zijn er in soorten en maten en is dus voor ieder individu anders. Sommige kijken op korte termijn en andere mensen kijken weer op de lange termijn naar trends.
Trends zijn in drie verschillende niveaus te verdelen. Het micro-, maxi- en meganiveau.
Wij horen, zien, ruiken proeven en voelen altijd iets.
Ons Trend ligt op een Maxi-niveau.
Hedendaags is er meer aandacht voor de zintuigen en is de behoefte aan zintuiglijke totaalbelevingen toegenomen. De voorwaarden die hieraan vooraf gingen zijn dat de prikkels op emotie zijn afgestemd, er sprake is van zintuiglijke verrijking en dat door de zintuigen natuur en cultuur worden ervaren.
Netjes gekleed blijft een stijl waar je nog steeds met bewonderingen naar kijkt. en binnen R'dam is het goed te zien hoe mensen
die graag goed gekleed zijn en er tijd aan besteden om er goed uit te zien niet zomaar wat aantrekken.
Dragen van een kostuum hoort voor sommige bij hun werk en voor andere is het voor een speciaal moment.
Het geeft een sjieke status en in het sportwereld komt het meer en meer naar voren. We bereiken een groei-fase naar stadium "Volwassenheid.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten